کاتالوگ ترازو -کاتالوگ انواع ترازو
انواع باسکول - انواع ترازو

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





تعمیرات ترازوی دیجیتال یک اصل اساسی برای خرید ترازوی دیجیتال است و مشتریان برای خرید به این نکته اهمیت می دهد که ترازو دیجیتال مورد خرید دارای خدمات پس از فروش ترازو است یا خیر ، نکته ای که در مورد تعمیرات ترازو پس از خرید پیش می آید ، خدمات در محل است .

گروه مصرفی که برای عملیات فروش و خرید کالا ها و خدمات خود نیاز به ترازوی دیجیتالی دارند همیشه دغدغه ی چگونگی خرید ترازو و انتخاب نوع دستگاه را دارند و این نکته ی حائز اهمیتی است که باید به آن توجه گردد .

خرید ترازوی دیجیتال قسمتی از موضوع مربوط به ترازو دیجیتال است زیرا همان مقدار که نوع دستگاه خریداری شده اهمیت دارد موضوع تعمیرات ترازوی دیجیتال پس از خرید نیز نکته ی مهمی است که خریداران در زمان خرید به آن اهمیت می دهد و گاهی برای خرید یکی از آیتم های اصلی را خدمات پس از فروش ترازو قرار می دهند .

پس از خرید برای استفاده از تعمیرات ترازو در مدت گارانتی باید دستگاه دارای گارانتی معتبر از کارخانه ای معتبر باشد که به خدمات ترازو پس از فروش اهمیت دهد و وجود قطعات ترازو را برای مدتی طولانی تضمین نماید .

تعمیرات ترازو دیجیتال کار ساده ای به نظر می آید اما به دلیل پیچیدگی های برد های تخصصی داخل دستگاه کار ساده ای نیست و باید تعمیر ترازوی دیجیتال توسط افرادی انجام گردد که قبلا دوره ی آموزشی قطعات ترازوی دیجیتالی را دیده باشند .

در صنعتترازو در ایران تنها دو کارخانه ی قوی وجود دارد که در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال به درستی و با مسئولیت بالا در حال فعالیت می باشند که با برند ترازوی محک و ترازوی پند شناخته شده اند .

دیجی اسکال نماینده ی رسمی ترازو های دیجیتال معرفی شده می باشد که تعمیرات ترازوی دیجیتال را با کادری مجرب و آموزش دیده در محل مشتری به انجام می رساند .

کارخانه ی ترازو محک وترازو پند نزدیک به 20 سال است که در تولید ترازوی دیجیتال در حال فعالیت می باشند و رقابت شدیدی در تولید دستگاهی با استاندارد بالا دارند و در بازار مصرفی شناخته شده ترین دستگاه ها را ارائه داده اند تا آنجایی که می تواند عنوان بهترین ترازوی دیجیتالی را در صنعتی ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی به این دو شرکت داد .

در صنعت ترازوی آزمایشگاهی نیز AND نیز یکی از بهترین برند ها می باشد که در زمینه ی ارائه ی بهترین ترازوی آزمایشگاهی نفر اول در جهان شناخته شده است و در زمینه ی تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی نیز با تامین قطعات و تعمیرات ترازو با گارانتی معتبر همچنان نفر اول و بهترین کارخانه در صنعت معرفی شده است .

دیجی اسکال در مدت گارانتی دستگاه های معرفی شده خدمات انجام شده را به صورت رایگان و در صورت اتمام گارانتی تعمیرات ترازوی دیجیتال را با تعرفه ی مصوب کارخانه های مربوطه به انجام می رساند .

برای آسایش خاطر از تعمیرات ترازو با مشاورین دجی اسکال در قسمت خدمات تماس حاصل نمایید تا به روشی نوین تعمیرات ترازو دیجیتال را با فعال بودن گارانتی انجام داده و مشاوره ی دقیقی جهت خرید ترازو دیجیتال ارائه دهند .


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

تعمیرات باسکول در سیستم های توزین دیجیتال از اهمیت بالایی بر خودار است زیرا باسکول های دیجیتالی از قطعات ریز و بسیار حساس ساخته شده اند که با کوچک ترین اشتباه در تعمیر باسکول ممکن است باسکول آسیب بزرگی ببیند ، باسکول دیجیتال دارای انواع گوناگونی است که به تعداد این تنوع روش های تعمیر و قطعات باسکول وجود دارد .

باسکول دیجیتالی حدود 20 سال است که وارد بازار مصرفی شده است اما به سرعت جای باسکول های قدیمی را به خود اختصاص داد به گونه ای که امروزه اکثر فروشگاه ها و کارخانه ها به باسکول دیجیتال مجهز می باشند و در زمان توزین با آسودگی خاطر توزین را به نتیجه می رسانند .

باسکول در دو مدل باسکول فروشگاهی وباسکول صنعتی در حال تولید است که باسکول صنعتی دارای زیر شاخه های بسیار متنوعی است اعم از باسکول کفه ای ، باسکول آویز ، نفرکش ، باسکول جاده ای و ...

صنعت باسکول با قدرت زیادی در حال پیشرفت و تولید محصولات جدید برای بالا بردن استاندارد توزین و آسودگی بیشتر کاربران است ، از سویی نیز تعمیرات باسکول با قدرت تولید در حال پیشرفت و رشد می باشد .

همان طور که نوع باسکول و شناخت انواع آن در زمان خرید باسکول حائز اهمیت می باشد ، تعمیرات باسکول دیجیتال نیز اصل مهمی است که باید در زمان خرید قید گردد .

همان طور ذکر گردیده استباسکول انواع گوناگونی دارد و کارخانه های زیادی برای تولید دستگاه مطابق با نیاز کاربران در حال فعالیت می باشند اما تنها تولید دستگاه کافی نیست و تعمیر باسکول اهمیت دارد و خریدار زمان خرید باید از نحوه ی خدمات پس از فروش باسکول آگاهی یابد زیرا پس از خرید به صورت متداوم ارتباط خریدار با کارخانه ی فروشنده و نمایندگی باسکول دیجیتال باید بر قرار باشد و خریدار برای استفاده از خدمات پس از فروش دچار مشکل نگردد و با هزینه ای که برای خرید می نماید باسکول خود را در مدت گارانتی بیمه نماید .

پس خرید باسکول دیجیتال با چه برندی اهمیت دارد ، باسکول محک و باسکول پند دو برند شناخته شده در این صنعت می باشند که از زمان تولید اولین باسکول دیجیتال این دو کارخانه در عرصه رقابت بودند و تحقیق و شناخت نیاز مشتریان و کاربران دستگاه توان خود را برای تولید بهترین باسکول به کار بسته اند ، باسکول دیجیتالی محک و باسکول دیجیتالی پند با داشتن خدمات پس از فروش فوق العاده توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند به گونه ای که انتخاب اول مشتریان بدون در نظر گرفتن هزینه باسکول محک و باسکول پند می باشد که در حقیقت دارای کیفیت و کارایی بالایی می باشند .

تعمیرات باسکول پند به مدت 14 ماه گارانتی و 10 سال تضمین قطعات می باشد این در حالی است که تعمیرات باسکول محک به مدت 25 ماه گارانتی و 10 سال تضمین قطعات باسکول را دارد .

 دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول ، تعمیرات باسکول را در مدت گارانتی به صورت رایگان انجام داده و خدمات 10 ساله ی دستگاه های ذکر شده را بر حسب تعرفه ی مشخص شده توسط کارخانه به انجام می رساند .

تعمیرات باسکول را تنها به نمایندگی دستگاه بسپارید تا دستگاه از حالت گارانتی خارج نگردد .


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

کاتالوگ ترازوی فوق  طراحی شده است و خریداران می توانند قبل از اقدام به خرید ترازوی صنعتی اطلاعات کامل ترازو را مطالعه سپس اقدام به خرید ترازو نمایند ، این امر باعث رضایت مندی مشتری پس از خرید می گردد زیرا ترازوی دیجیتال را با دید باز انتخاب و تهیه نموده است .


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی برای تقسیم بندی ترازوی آزمایشگاهی دستگاه ها را بر اساس دقت در توزین دسته بندی می نمایم و دسته بندی  ترازو بر اساس دقت شامل دقت های یک گرم ، یک دهم گرم ، یک صدم گرم ، یک هزارم گرم ، یک ده هزارم گرم و یک صد هزام گرم می گردد .

زمان خرید ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی به دلیل بالا بودن قیمت ترازو و حساسیت استفاده ی ترازو در آزمایشگاهی باید کاملا به خرید ترازوی آزمایشگاهی اشراف یافته و مطالعات و نیاز های خود را در نظر گرفته و سپس به خرید ترازو اقدام نمایید ، قبل از انتخاب دریافت مشاوره از دیجی اسکال خرید را دقیق تر و مناسب تر می نماید ، با تماس و مشاوره با دیجی اسکال مطرح نمایید کار در چه زمینه ایست و توقع از ترازوی آزمایشگاهی در چه مرحله ایست نکته ی دیگر که اهمیت دارد قیمت ترازو است و این سوال از خریدار سوال خواهد شد که برای خرید ترازو چه مقدار هزینه در نظر گرفته شده است و این  ترازو با چه ظاهری و برای چه مدت مورد استفاده است ، نکته ی دیگری نیز وجود دارد که در ترازو های بالای 0/001 گرم مطرح می گردد که مربوط به کالیبراسیون ترازوی آزمایشگاهی است که خود به چند گروه تقسیم می گردد ،  ترازو با کالیبره ی دستی ، ترازو با کالیبره ی دیجیتال دستی ،  ترازو با کالیبره ی فول دیجیتال یا کالیبره ی اتوماتیک است که در مدل اول کالیبره ی ترازو توسط سنگ کالیبره و با تنظیم چند دکمه صورت می پذیرد که خود چندین مرحله می باشد ، کالیبره ی دیجیتال دستی با داشتن سنگ کالیبره و با فشردن یک کلید  ترازو به حالت کالیبره ی استاندارد باز می گردد ، کالیبره ی فول دیجیتال یا اتوماتیک به صورتی است که ترازو در داخل خود یک سنگ کالیبره دارد که در زمان روشن شدن به صورت اتوماتیک بدون دخالت دست و عوامل دیگر به راحتی در حالت توزین استاندارد قرار می گیرد و هیچ زمانی نیست که ترازو در حالت غیر استاندارد قرار گیرد ، ترازوی دیجیتال با کالیبره ی اتوماتیک بهترین روش توزین است که هیچ زمانی در حالت خطا قرار نمی گیرد .

انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی بر اساس ظاهر به دو دسته ی ترازوی آزمایشگاهی محفظه دار و بدون محفظه تقسیم می گردند اگر حساسیت توزین در  ترازو بالا باشد نیاز به محفظه ی توزین اساسی می گردد با در نظر گرفتن نکته های ذکر شده خرید ترازو آزمایشگاهی به نتیجه ی مطلوب رسیده و نیاز را بر طرف خواهد نمود .

ترازوی دیجیتال که بتواند با دقت یک صد هزارم توزین نماید به ترازوی یک میلی گرم نیز معروف می باشد در زیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی را به دسته های گوناگون تقسیم می نماییم .

ترازوی یک گرم : ترازو یک گرم به ترازوی دیجیتال معادل 1 گرم اطلاق می گردد که ظرفیت توزین ترازو تا 50 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد و دارای مدل ها و انواع گوناگون است و در گروه ترازوی گرمی و ترازوی فروشگاهی نیز می تواند قرار گیرد ، بهترین مدل این ترازو شامل ترازوی کمری اصل ، ترازوی AND مدل EK است .

ترازوی یک دهم گرم : ترازو یک دهم گرم معادل 0/1 گرم به ترازو دیجیتالی اطلاق می گردد که ظرفیت توزین را تا 30 کیلو گرم می توان انتخاب نمود و دارای تنوع بسیار بالایی است و قیمت این ترازو از مبلغ 70 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است که بر اساس نیاز کاربر تعیین می گردد و در گروه ترازوی گرمی قرار گرفته است بهترین ترازو برای این گروه شامل ترازوی جادور ، ترازوی AND مدل HT و HL می باشد .

ترازوی یک صدم گرم : ترازو یک صدم گرم که معادل 0/01 گرم است به ترازوی آزمایشگاهی اطلاق می گردد که در دو مدل ترازوی محفظه دار و بدون محفظه قابل انتخاب است و تا ظرفیت 6 کیلو گرم متغیر است و در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که بهترین این گروه شامل ترازوی EK ساخت ترازوی ژاپنی AND و ترازوی آزمایشگاهی کیا مدل BL1000 است .

ترازوی یک هزارم گرم : ترازو یک هزارم گرم که معادل 0/001 گرم است به ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی اطلاق می گردد که در مدل ترازوی محفظه دار آزمایشگاهی قابل انتخاب است و در ظرفیت حداکثر 600 گرم تولید می گردد و بهترین این گروه ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GF است .

ترازوی یک ده هزارم گرم :  ترازویک ده هزارم گرم که معادل 0/0001 گرم است به ترازوی آزمایشگاهی اطلاق می گردد که حداکثر طرفیت 210 گرم دارد و بالا تر از این ظرفیت برای این ترازو وجود ندارد و دارای محفظه ی توزین است که دخالت و تاثیر هوای محیط را از بین می برد و بهترین ترازو در این گروه ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی HR ساخت کمپانی AND در ژاپن می باشد و دارای کالیبره ی اتوماتیک دستی است .

ترازوی یک صد هزارم گرم :  ترازو یک صد هزارم معادل 0/00001 گرم که معروف به  ترازو یک میلی گرم است به ترازو آزمایشگاهی اطلاق می گردد که دارای کالیبره تمام اتوماتیک یا اتوکالیبره است و ظرفیت توزین تا ظرفیت 210 گرم است و تنها ترازوی ژاپنی GR برای این مدل توصیه می گردد که ساخت ترازوی آزمایشگاهی AND در ژاپن است .

انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی را در این صفحه توضیح داده شد تا کاربران گرامی در خرید ترازو به نکات بالا توجه نمایند و بهترین انتخاب را داشته باشند ، دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND برای راهنمایی بهتر کاربران صفحه ی محصولات را با ذکر قیمت انواع ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی تهیه دیده تا بتوانند با مطالعه ی قیمت ها و ویژگی های بهترین انتخاب را داشته و از مشاوره ی کارشناسان برخوردار گردند .

دیجی اسکال معتبر ترین مرکز فروش و تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی دستگاه ها را با گارانتی معتبر یک سال ارائه می نماید و خدمات پس از فروش را با گارانتی سه ماه تعمیر انجام می نماید .


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

نمایندگی ترازوی پند یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد که موجب تمایز دیجی اسکال در مقایسه با عرضه کننده گان ترازوی پند می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی رسمی ترازوی پند در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو است ، پس از خرید ترازو برای استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر ترازو دیجیتال در مدت گارانتی نیاز به ارتباط خریدار با نمایندگی ترازوی پند ایجاد می گردد و برای استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی به صورت رایگان نیاز به داشتن کارت گارانتی یا فاکتور خرید از نمایندگی است که در صورت نداشتن این مدارک  ترازو فاقد گارانتی می گردد و تعمیر ترازوی پند با هزینه و موجب زیان خریدار می گردد .

ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در بازار مصرفی است که نزدیک به 20 سال در تمامی اصناف شناخته شده است ، استفاده از ترازو فروشگاهی ساده است از سویی نیز در پک خرید ترازوی فروشگاهی پند دفترچه راهنمای استفاده وجود دارد که امکان استفاده ی آسان تر را فراهم می نماید .

ترازو پند در صنعت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی فعالیت دارد و نمونه های بسیار مقاوم و شکیلی را ارائه داده است ، گارانتی ترازوی پند 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .

برای اطلاع از مدل های ترازوی پند در قسمت محصولات  ترازو، دسته بندی مختص به ترازوی دیجیتال مد نظر را انتخاب نمایید تا با ویژگی های ترازو ها آشنا شوید .

شماره  نمایندگی های فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

خرید باسکول دیجیتال در دیجی اسکال به صورت کاملا دقیق صورت می گیرد ، دیجی اسکال با ثبت قیمت باسکول و امکان مقایسه ی باسکول دیجیتال در چندین مدل انتخاب را ساده تر نموده است ، زمان خرید باسکول در نظر داشته باشید خرید باسکول جهت بر طرف نمودن چه نیازی است و در استفاده از باسکول چه نکاتی اهمیت داشته و قابلیت های درخواستی از باسکول را برای خود لیست نمایید تا انتخاب به صورت کاملا دقیق صورت پذیرد .

باسکول ها انواع گوناگونی دارند که بر اساس نوع فعالیت تعیین می گردند ، انواع باسکول شامل باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی ، باسکول جاده ای ، باسکول نفرکش ، باسکول آویز می گردد که به هیچ عنوان نمی توان یکی از این باسکول ها را جای دیگری استفاده نمود زیرا در این شرایط توزین درست صورت نگرفته و کار دچار اختلال می گردد .

برای مثال باسکول نفرکش تنها جهت توزین نفر در باشگاه ها یا داروخانه و نیز مراکز تفریحی مورد استفاده است که دارای دقت توزین ضعیفی است اگر این باسکول را در کار صنعتی استفاده نمود به آسانی و در مدت زمان کوتاهی باسکول تخریب و کیفیت توزین خود را از دست می دهد .

حتما قبل از انتخاب باسکول با مشاورین دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با ارائه ی توضیحات کامل در رابط با باسکول دیجیتال انتخاب را برای شما آسان و صحیح نمایند .

بهترین باسکول موجود در بازار در حال حاضر باسکول محک ، باسکول پند و باسکول سهند می باشند که دارای کیفیت فوق العاد و بدنه ی کاملا مقاوم هستند .

دیجی اسکال مرکز فروش باسکول دیجیتال دستگاه های معرفی شده را با کیفیت و عمر طولانی تضمین می نماید .


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

ترازوی دیجیتالی چیست ؟ ترازو با مدار الکترونیکی است که با مجموعه ای از برد ها و قطعات دیجیتالی تشکیل شده است ، ترازوی دیجیتال به صورت اتوماتیک پس از قرار دادن کالا روی ترازو توزین نموده و نمایشگر ترازو نیز پس از توزین نتیجه را به نمایش در می آورد .

مفهوم ترازو در گذشته تفاوتی با امروز ندارد اما کارکرد ترازو بسیار متحول گردیده است به گونه ای که توزین توسط ترازو در گذشته حائز اهمیت بوده اما امروزه علاوه بر توزین قابلیت های ترازوی دیجیتال یکی از دلایل خرید ترازو گردیده است و خریدار به روش کارکرد ترازو اهمیت می دهد .

با پیشرفت روز افزون صنعت ترازو، دستگاه های جدید در مدل های ترازوی لیبل پرینتر ، ترازوی بارکد پرینتر و ترازوی آزمایشگاهی فوق حساس در حال تولید هستند .

ترازوی دیجیتالی چیست ؟ سوالی ست که برای مشتریانی که اطلاعات کافی از ترازوی دیجیتال ندارند پیش می آید .

تفاوت ترازو با مفهوم امروز با ترازو قدیمی در چیست ؟

تفاوت زیادی مابین ترازوی دیجیتال و ترازوی قدیمی وجود دارد برای نمونه ترازو های قدیمی به صورت عقربه ای بوده و گاهی نیز سنگی و توزین بر اساس سنگ هایی صورت می گرفت که از جنس آهن بودند و در کفه ی سنگ آهنی با وزن مشخص قرار می گرفت و در کفه ی دیگر کالا توزین می گشت در نمونه های ترازوی عقربه ای نیز توزین با لودسلی که به نمایشگر عقربه ای اتصال داشت صورت می گرفت و وزن با عقربه ها تغییر می نمود .

امروزه ترازوی دیجیتال دارای نمایشگر LCD و LED بوده که نتیجه ی توزین را به صورت اعداد در نمایشگر به نمایش در می آورد از سویی نیز علاوه بر توزین محاسبه قیمت کالای مورد توزین را نیز انجام می دهد و دارای حافظه ی کیبردی برای ثبت نام و قیمت واحد و در انتها محاسبه ی کل فاکتور را داشته و با صدور فاکتور فروش برای مشتری و ذخیره ی اطلاعات در حافظه ی دستگاه اطلاعات را به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه برای فروشگاه امکان انتقال دارد .

علاوه بر تمام قابلیت ها با تولید بارکد برای هر کالا امکان انتقال اطلاعات را به کامپیوتر از طریق بارکد خوان ایجاد نموده و در صورت تمایل فروشگاه در مدل هایی از ترازو نیز اطلاعات کالا را به صورت لیبل یا برچسب صادر نموده و امکان بسته بندی کالای توزین شده را نیز فراهم می آورد .

به صورت کلی ترازوی دیجیتال کار را برای کاربرانی که با ترازو در ارتباط هستند بسیار ساده نموده و ساعت هایی زیادی را که برای محاسبه و بسته بندی به صورت قدیمی توسط کاربر از بین می رفت را کاهش داده و موجب آرامش خاطر در زمان استفاده از ترازو را فراهم نموده است .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش انواع ترازوی دیجیتالی می باشد و در صفحه ی محصولات توضیحات کامل برای ترازو و قابلیت و نوع کارکرد آن مشخص نموده است .

قیمت ترازو در تمامی محصولات قید گردید و پس از خرید ترازوی دیجیتال جهت تعمیر ترازوی دیجیتال می توانید با مشاورین دیجی اسکال در قسمت تعمیرات ترازو تماس حاصل نمایید .

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

قفل ضد سرقت ترازوی محک برای جلوگیری از سرقت ترازو طراحی شده و مدتی پس از خرید ترازوی محک به صورت اتوماتیک پس از چند بار آلارم دادن به حالت قفل رفته و تمامی عملکرد ترازو غیر فعال می شود ، قفل ضد سرقت ترازوی محک برای نمایندگی های فروش ترازو طراحی شده است و در زمان فروش ترازوی دیجیتال بعضی از نمایندگی ها ترازو را به صورت شرایط چکی فروخته و در صورت عدم تسویه ی حساب توسط مشتری نمایندگی این حق را دارد که ترازو را توسط سریال مختص به ترازو قفل نموده پس از تسویه حساب توسط مشتری کد باز شدن ترازو و فعال شدن عملکرد های دستگاه را به مشتری ارائه دهد ، این در تمامی محصولات ترازو محک و باسکول محک فعال و پس از خرید با طی شدن 1000 ساعت از مصرف دستگاه ، حالت قفل فعال می گردد .

روش های باز نمودن قفل ترازو محک :

    اگر بر روی نمایشگر ترازوی فروشگاهی پس از عبارت lock code قسمت وزن و قسمت قیمت واحد ، نه رقم به نمایش در می آید با یادداشت نمودن شماره ی به نمایش در آمده با خط ویژه ی چهار رقمی 0216123 تماس حاصل نموده با خواندن شماره ذکر شده کد را دریافت نمایید .
    اگر بر روی نمایشگر ترازو تنها عبارت lock code به نمایش در آمده و رقمی بر روی نمایشگر ردیف اول و دوم ظاهر نمی شود ، ابتدا ترازو را توسط دکمه ی اصلی روشن / خاموش که در کنار قسمت پایین بدنه یا زیر کفه کلی بدنه قرار گرفته است خاموش نمایید سپس با فشردن دکمه ق در قسمت کیبرد و فشردن همزمان دکمه روشن / خاموش اصلی را زده ( همزمان که دکمه ی ق را فشار می دهید ) و ترازوی دیجیتال را روشن نمایید و تا زمانی که از ترازو دیجیتال صدای بوق ممتد ساطع نشده انگشت را از روی دکمه ی ق بر ندارید ، با صدای بوق ممتد انگشت را از روی دکمه ی ق بردارید ، می بیند که حالت 1 ایجاد شده و می توانید به روش بالا عملیات را ادامه دهید ، اگر با فشردن همزمان دکمه ق و روشن / خاموش دستگاه کد ترازو در قسمت اول و دوم به نمایش در نیامد مجدد این عمل را تکرار نمایید تا ترازو به حالت ذکر شده انتقال یابد .
    حالت سومی نیز وجود دارد که قفل ترازو توسط کد باز نمی گردد این در صورتی است که ترازوی دیجیتالی بسیار قدیمی بوده و متاسفانه ترازو به صورت کد دستی فعال نمی گردد در این صورت ترازو باید به نمایندگی ترازوی محک انتقال یافته و توسط دستگاه قفل شکن فعال گردد .

اگر تمامی مراحل بالا را طی نمودید و قفل ترازو باز شده اما ترازو توزین ننمود ، دستگاه را توسط دکمه اصلی روشن / خاموش ، خاموش و پس از چند دقیقه روشن نمایید تا ترازو به صورت کامل فعال گردد .جهت تعمیر ترازو یا اطلاع از قیمت ترازو و قیمت باسکول به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید .


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

خرید اینترنتی ترازو و باسکول در دیجی اسکال با امنیت بالا فراهم است ، دیجی اسکال جهت آسایش مشتریان امکان خرید اینترنتی را فراهم نموده است ، ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال خریداری شده از دیجی اسکال از مسیر دور دارای 7 روز امکان تعویض دستگاه می باشد .

خرید اینترنتی ترازو و باسکول دیجی اسکال و تراز ایران تنها ترین سایت های فروشگاهی در زمینه ی ترازو و باسکول می باشند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت الکترونیکی می باشد ، این نماد به مفهوم سلامت کسب و کار و صداقت در فروش ترازو و فروش باسکول می باشد ، با خرید از دیجی اسکال ، خرید مطمئن خواهید داشت و ترازو دیجیتال یا باسکول دیجیتال خریداری شده از این مرکز اجناس آکبند و اصلی می باشند .

دیجی اسکال علاوه بر فروش ترازو و باسکول مرکز تعمیر ترازوی دیجیتال و تعمیر باسکول می باشد ، خدمات ارائه شده و تعمیرات انجام شده توسط دیجی اسکال دارای گارانتی بوده و در صورت درخواست مشتری در محل مشتری صورت می گیرد ، قیمت باسکول و قیمت ترازو قید شده در قسمت محصولات کاملا به روز می باشد .

شماره  نمایندگی های فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام

ترازوی آویزی یک نوع ترازوی دیجیتال است که قابلیت توزین از قسمت زیرین ترازو دیجیتال را دارد ، ترازوی آویزی بسیار کم جا بوده و نسبت به تمام نمونه های دیگر ترازو دارای قیمت بسیار مناسبی دارد ، توزین ترازو آویزی به صورت آویز شدن ترازو صورت می گیرد .

ترازوی آویزی دارای بدنه با قدرت بسیار بالا نیست اما قلاب قسمت بالا و قسمت پایین ترازو که به لودسل متصل می باشد دارای مقاوت بالایی است و ترازوی آویزی یک ترازو با اشغال کمتری فضای ممکن است ، انتخاب ترازوی دیجیتال آویز برای کار های خاصی صحیح است و این ترازو جهت استفاده در تمامی صنعت های کاربر توزین توصیه نمی گردد .

ترازوی دیجیتال مناسب جهت آویز نمودن کالا ها می باشد در صورتی که کالا ها را نتوان با ترازو دیجیتالی به صورت رومیزی توزین نمود و یا محدودیت فضا آنقدر بسیار است که استفاده از ترازوی رومیزی امکان پذیر نیست .

خریدار ترازوی آویزی این مسئله را باید در نظر بگیرد که ترازوی دیجیتال انتخاب شده مانند ترازوی فروشگاهی به صورت رومیزی امکان محاسبه مبلغ را نداشته و تنها نمایشگر وزن می باشد که دارای دکمه ی روشن - خاموش و یا پارسنگ می باشد .

دیجی اسکال بهترین مرکز جهت خرید ترازوی دیجیتال و دریافت مشاوره در زمینه ی انتخاب ترازو دیجیتال می باشد از سویی نیز دیجی اسکال بهترین مرکز تعمیر ترازو می باشد و تعمیرات ترازوی دیجیتال در این مرکز دارای گارانتی پس از تعمیرات می باشد .

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, توسط مینا نیکنام
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :