کاتالوگ ترازو -کاتالوگ انواع ترازو
انواع باسکول - انواع ترازو

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





 ترازوی ضد آب جادور (Jadever) مدل JWG-30K  توسط شرکت جادور تولید می شود . ترازو کاربری صنعتی دارد ترازو با بیشترین ظرفیت  30 کیلوگرم و دقت 2 گرم به توزین می پردازد .ترازو در ابعاد 250*321*130 میلیمتر تولید می شود . نمایشگر  ترازوی دیجیتال از نوع lcd  است . ساختار بدنه ی ترازو از پلاستیک فشرده است که در برابر ضربه و فشار مقاومت دارد و جنس سینی از استیل فراهم می شود . ترازو قابل اتصال به کامپیوتر و چاپگر است . ترازو قطعات را هم می تواند شمارش نماید . ترازو ضد آب است و برای  محیط هایی مثل شیلات مناسب است. کالیبراسیون ترازو به صورت دستی است .ترازوی دیحیتال دارای درجه حفاظتی IP 65 است . صفحه ی کیبورد  دارای 10 دکمه ی عملیاتی است . ترازو در دو ظرفیت  15 و 30 کیلوگرم  تولید و عرضه  می شود. ترازوی دیجیتال به باطری داخلی مجهز است که در زمان نبود برق ترازوی دیحیتال به حالت باطری رفته و به کار خود ادامه می دهد  برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه نمایید یا با شماره ی چهار رقمی شرکت 6123-021 ، 66087814-021 الی 17 تماس حاصل فرمایید .

 

<%= Title %>


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 15 شهريور 1397برچسب:, توسط مینا نیکنام

روش تنظیم دقت ترازوی محک روی 2 گرم جهت افزایش دقت ترازو محک در حالت توزین می باشد ، زمان خرید ترازوی محک ، دقت ترازو 10 گرم می باشد و می توان این دقت ترازو را افزایش داد و حساسیت توزین را به شرایط دلخواه انتقال داد .
دقت ترازوی دیجیتال به هر مقدار به صفر نزدیک تر باشد ، دقت ترازو دیجیتال ایده ال تر می گردد و می توان مواد ارزشمند رو که از نظر قیمت اهمیت دارند با حساسیت بالاتری توزین نمود ، یکی از امتیاز های برجسته ی ترازوی محک ، دقت توزین ترازو می باشد که 2 گرم است و این برای خریداران بسیار اهمیت دارد زیرا ترازوی فروشگاهی در زمان توزین بسیار دقیق عمل نموده و در نهایت توزین دقیق تری دارد .
روش تنظیم دقت ترازو محک در دقت 2 گرم به شرح زیر است .
    ترازو را با کلید اصلی خاموش نمایید .
    کلید د حافظه را نگه داشته و سپس با کلید اصلی ترازو را روشن نمایید .
    بعد از شنیدن صدای بوق ممتد دست خود را از کلید د حافظه بر دارید .
    سپس با کلید های 0 تا 9 که در قسمت راست ترازوی محک قرار دارد کد 378190 را وارد نمایید .
    پس از وارد کردن کد ذکر شده کلید فلش بالا را انتخاب نمایید .
    مجدد کلید د حافظه را انتخاب نموده و سپس ترازوی فروشگاهی را خاموش نمایید .
    ترازو را خاموش نموده و مجدد روشن نمایید پس از پایان شمارش معکوس ترازو دیجیتالی کلید تنظیم و سپس کلید د را انتخاب نمایید .
    سپس کلید فلش بالا را چند بار بزنید تا دقت ترازو فروشگاهی به 2 گرم تنظیم گردد ، و پس از ان مجدد کلید د حافظه را انتخاب نمایید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 خرداد 1397برچسب:, توسط مینا نیکنام

 سایت دیجی اسکال بازار تجارت الکترونیک خرید و فروش ترازو و باسکول درایران است سایتی است که در آن شما دارای حق انتخاب از میان گستره ای از گزینه های موجود در میان دسته های مختلف و متنوع  ترازو و باسکول هستید ودر سایت scale تمامی انواع ترازوها در یک جا گردآوری شده است و همین امر باعث سهولت درانتخاب و خرید آنلاین انواع  ترازو و باسکول می شود دیجی اسکال از بزرگترین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی ترازوی دیجیتال و باسکول دیجیتال از معتبرترین برندها درانواع مختلف می باشد تجهیز فروشگاه شما تخصص ماست .
در دیجی‌اسکال بچرخید با مقایسه و بررسی تخصصی انواع برند های ترازو و با چند کلیک انتخاب و خرید کنید. با این روش علاوه بر سادگی و سهولت خرید، از خدمات ارزنده دیگری مانند هفت روز ضمانت بازگشت، ضمانت اصل بودن دستگاه ، تضمین بهترین قیمت، تحویل سریع و ارسال کالا به سراسر کشور برخوردار گردید
فروش تمامی ترازوها و باسکولها در دیجی اسکال به همراه گارانتی و به چند صورت حضوری و یا با تماس تلفنی و حتی اینترنتی امکان پذیر است.


شماره نمایندگی های فروش : 21-66919619 021 | 33124701 021 | 66069164 021 | 17-66087814 021
آدرس : میدان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک 83 - طبقه 3- واحد 3
خط ویژه ی چهار رقمی : 6123 - 021
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 فروردين 1397برچسب:فروش اینترنتی باسکول, توسط مینا نیکنام

یکی از مدل های ساده باسکول صنعتی و در عین حال کاربردی است که با 12 ماه ضمانت در فروشگاه تجهیزات عرضه می شود. خرید باسکول با این مدل می تواند برای محیط های صنعتی که نیاز به باسکول بدون چرخ با نمایشگر ساده دارند، مناسب باشد. این مدل باسکول بی نظیر مانند مدل های هم سری خود دارای یک سینی گالوانیزه 1.5*1.5 متری است و بدنه آن نیز از فلز ساخته شده است که مقاومت و استحکام دستگاه را چندین برابر می کند.
این باسکول برای سهولت در کنترل و تنظیم باسکول به ریموت کنترل مجهز است. علاوه بر این قادر است علاوه بر توزن مواد، تعداد قطعات را نیز شمارش نماید که این یکی از ویژگی های کاربردی در این مدل باسکول است. با توجه به قیمت باسکول ، این دستگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید به صورت کاربردی از این باسکول صنعتی برای توزین مواد تا حداکثر وزن 6 هزار کیلوگرم استفاده نمایید. در اندازه گیری وزن مواد این باسکول از دقت 2 کیلوگرم بهره می گیرد. برای خرید باسکول با این مدل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

<%= Title %>


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 18 دی 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام
باسکول قپان 1 تنی حداد ماهر از سری باسکول های میدانی این شرکت است. این باسکول دارای زینه 200 گرم است. شاسی و بدنه همگی از فلز مقاوم ساخته شده اند. در نتیجه طول عمر محصول به شدت افزایش می یابد. سینی محصول ابعادی معادل 94×104 دارد. البته نسخه 100×200 نیز قابل سفارش است که دارای قیمت متفاوتیست. وزن محصول بر روی 4 چرخ قرار داده شده که از مقاومت قابل قبولی برخوردار است و به راحتی نیز می توان آن را جابجا کرد. به دلیل ساختار مقاوم و البته مکانیکی، از این باسکول می توان در هر شرایط آب و هوایی بدون مشکل استفاده کرد. به دلیل نداشتن هیچگونه وابستگی ای به برق، می توان این محصول را در هر موقعیتی و به هر اندازه ای بدون نگرانی از تمام شدن برق یا باتری، استفاده کرد. باسکول های مکانیکی (قپان) از سیستم قدیمی ای برای عملیات توزین و وزن سنجی استفاده می کنند. به همین دلیل از دقت کافی برخوردار نیستند. اما با در نظر گرفتن فاکتور قیمت و آماده به کار بودن آن در هر شرایطی، به یکی از گزینه های جدی در خرید باسکول تبدیل می شود.
مزایا
- چرخ های میدانی با کیفیت
- ظرفیت یک تنی
- دقت 200 گرمی
- بدون نیاز به برق
- کارکرد در انواع شرایط آب و هوایی
شماره تماس : 66069163-021
 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 2 آبان 1396برچسب:باسکول قپان,باسکول, باسکول دیجیتال, خرید باسکول , فروش باسکول , توسط مینا نیکنام

باسکول مکانیکی آویزدار بزرگ حداد ماهر ساده و در عین حال کاربردی است. طراحی این باسکول از دیگر باسکول های مکانیکی مستثنی نیست و جزئیات اصلی آن همه و همه همانند نمونه های قدیمی این محصول است. بدنه این باسکول تمام فلزی بوده که منجر به افزایش وزنش شده و در نتیجه حمل و نقل و جابجایی آن را دشوار کرده است. خوشبختانه شرکت حداد ماهر با تعبیه 4 چرخ متحرک و مقاوم، مشکل جابجایی را به کلی مرتفع ساخته است. کمترین وزنی که این باسکول می تواند اندازه گیری کند، 100 گرم است. البته باید خاطر نشان کرد که درصد خطای ترازوهای مکانیکی زیاد است و نمی توان روی دقت آن ها حساب کرد. اما با این وجود شرکت ها و موسساتی هستند که تنها نیاز به وزن حدودی محصول مورد نظر خود دارند و نه وزن بسیار دقیق! از این رو این باسکول برای کسب و کار های کوچک پیشنهاد می شود.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 8 شهريور 1396برچسب:باسکول , فروش باسکول , باسکول دجیتال, باسکول آویز , توسط مینا نیکنام

ترازویی علمک دار با ظرفیت توزین 30 کیلوگرم و حساسیت 5 گرم است. می توان حساسیت ترازو را بین 2 گرم تا 10 گرم تنظیم کرد. جنس بدنه ترازو از پلاستیک فشرده تهیه شده و سینی از استیل است. توانایی جلوگیری از هر گونه نویز یا تغییر در کالیبراسیون ترازو وجود دارد. آزمایش الکترونیکی ترازو پس از هر بار روش شدن انجام می شود. دارای 28 حافظه مستقیم و 200 حافظه غیر مستقیم برای به خاطر سپردن نام کالاها یا قیمت‌هایشان. ثبت اطلاعات در حافظه ترازو به راحتی انجام می شود. لودسل ترازو بسیار حساس است و در هر گوشه‌ای از سینی، توزین به دقت صورت می‌گیرد. ساختار محکم و ضد رطوبت از جنس آلومینیوم تزریقی. نمایشگر دو طرفه و سه قسمتی با توانایی 6 رقم برای نمایش قیمت و قیمت کل و وزن. دارای پارسنگ الکترونیکی تا وزن 10 کیلوگرم.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1396برچسب:ترازو ,ترازوی علمک دار , ترازوی دیجیتال, خرید ترازو , فروش ترازو , توسط مینا نیکنام
یکی از مدل های باسکول صنعتی مجهز به صفحه نمایش سوپری از نوع SB می باشد. با استفاده از این باسکول شما می توانید مواد تا 150 کیلوگرم را با دقت 50 گرم اندازه گیری نمایید. علاوه بر نمایشگر وزن، این مدل باسکول ثابت دارای نمایشگر قیمت نیز می باشد. سینی گالوانیزه ، بدنه فلزی و چرخ از جمله ویژگی های مثبتی هستند که در زمان خرید باسکول با این مدل مورد توجه قرار می گیرند. از نظر قیمت باسکول نیز این دستگاه با توجه به کیفیت نسبتا خوبی که دارد در رده انواع باسکول با قیمت مناسب قرار می گیرد. فروشگاه تجهیزات یکی از برترین نمایندگان فروش باسکول بی نظیر است که در آن این دستگاه با 12 ماه گارانتی عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش باسکول می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.
باسکول با این مدل دارای امکانات و ویژگی های متعددی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. یکی از مشخصات این مدل باسکول بی نظیر باتری این دستگاه است. باتری باسکول را می توانید برای 200 ساعت کار مداوم استفاده نمایید و با توجه به لامپ شارژ باتری از میزان شارژ آن مطلع شوید. بدنه این دستگاه و همچنین صفحه بارگیر آن از پروفیل صنعتی طراحی و ساخته شده و با رنگ کوره ای پودری استاتیک پوشانده شده است. مانیتور در این مدل باسکول 150 کیلویی علاوه بر کیفیت بالایی که دارد از نور پس زمینه نیز برخوردار می باشد.حسگر سنجش وزن یا به عبارت دیگر لودسل این دستگاه دارای گواهینامه بین المللی OIML است. در هنگام خرید باسکول از جمله ویژگی هایی که در نظر گرفته می شود، صفر اتوماتیک و کالیبراسیون دیجیتال است. این مدل باسکول فروشگاهی دارای حافظه بوده و به یک خروجی RS 232  مجهز می باشد.انواع باسکول بی نظیر برای وزن های 60 و 150 کیلوگرم، دارای نمایشگر از نوع LED و یا LCD می باشند که دارای نور پس زمینه است. علاوه بر این رده درستی در این مدل باسکول، C3 است.

 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1396برچسب:باسکول دیجیتال ,مرکز فروش باسکول , دیجی اسکال , SCALE, توسط مینا نیکنام

اين ترازو به غير از اندازه‌گيري وزن، BMI ‏ را نيز اندازه‌گيري کند‏.‏ يکي از ويژگي‌هاي مثبت اين مدل، صفحه نمايش نسبتا بزرگ آن است که باعث مي‌شود وزن به ‌صورت خوانا نمايش داده شود‏.‏از ديگر ويژگي‌هاي اين ترازو مي‌توان به سيستم خاموشي خودکار اشاره کرد که پس از پايين آمدن از آن، ترازو را در طي چند ثانيه خاموش مي‌کند‏.‏ اين محصول به 4 حافظه مجهز است که براي حداکثر 4 نفر به کار مي‌رود‏ 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 تير 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام
ترازو دیجیتال کمری EB 9121 :

- ظرفیت  : 150 کیلوگرم
- ضخامت شیشه : 6 میلی متر
- ابعاد  : 3*26.5*30.3 سانتیمتر
- وزن ترازو : 1.4 کیلوگرم
- ابعاد صفحه: 22.5*46.5 میلیمتر
- درجه بندی توزین  : 100 کیلوگرم
- مجهز به ۴ سنسور کشش سنج برای اندازه گیری دقیق

ترازو-دیجیتال-کمری-EB-9121


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 تير 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام

امروزه در اکثر موارد استفاده از ترازو ، انتقال اطلاعات از ترازو به کامپیوتر بالاخص در ترازوی آزمایشگاهی حائز اهمیت است که جهت حصول این امر نیاز به نصب ترازو به کامپیوتر می باشد که دغدغه ی اصلی کاربران می باشد ، در بیشتر ترازو ها پورت usb و serial جهت اتصال به کامپیوتر قرار گرفته است ، ایجاد ارتباط بین ترازو و کامپیوتر توسط کابل انجام می گیرد توجه داشته باشید که پورت اتصال به کامپیوتر با پورت پرینتر ترازو اشتباه گرفته نشود از سویی نیز زمان اتصال کابل از ترازو به کامپیوتر ممکن است پشت کیس پورتی بنام سریالی نیابید در این صورت با خرید مبدل پورت مشکل را بر طرف نمایید ، سپس بعد از اتصال دستگاه ها ، به ترازو از طریق کامپیوتر یک کامنت ارسال نمایید تا ترازو به شما وزنی را بدهد ( این کامنت از نوع رشته ای است که در ترازو ها مختلف می باشد که معمولا در دفترچه ی راهنمای نصب ترازو این رشته ذکر گردیده است . )  در انتهای رشته ای که به ترازوی دیجیتال می دهیم نیاز به terminator یعنی پایان دهنده وجود دارد که یا cr می باشد که در vb یا vbcr قابل دسترسی می باشد و یا Crlf که در vb یا vbcrlf قابل دسترسی می باشد .

جمع بندی کلی :

طبق نوع ترازو ابتدا ویژگی پورت ، باندریت ، پاریتی و غیره ... را تنظیم نمایید ، در مرحله ی دوم باید دربیابیم که ترازو با کامنتی صفر یا وزن می گیرد و بعد از کامنت terminator پایان دهنده کدام است .

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 13 تير 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام

ارتباط ترازو ژاپنی AND سری GF به نمایشگر دوم امکان پذیر بوده و استفاده از نمایشگر دوم جهت نمایش وزن علاوه بر نمایشگر اول ترازو برای دید بهتر خریدار در فروشگاه ها به کار می رود ، جهت ارتباط ترازوی آزمایشگاهی به نمایشگر دوم به روش زیر اقدام می گردد .

    ترازو را روشن کنید
    اتصالات نمایشگر و ترازو را به برق ارتباط دهید
    کلید sample را چند ثانیه نگه دارید
    روی نمایشگر ترازو عبارت sif به نمایش در می آید
    دکمه ی sample را چند بار پشت سر هم فشار دهید تا زمانی که بر روی نمایشگر عبارت DOUT ظاهر گردد
    سپس کلید Print را فشار دهید
    روی نمایشگر PRT 0 به نمایش در می اید
    با کلید ZERO v را فشار دهید تا به PRT 3 برسد
    کلید PRINT را انتخاب نمایید
    سپس اطلاعات علاوه بر روی نماییشگر ترازوی دیجیتال به قسمت نمایشگر دوم نیز انتقال می یابد

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 تير 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام

 

 

مدل باسکول: EES-50
ظرفیت : 50 کیلوگرم
دقت : 10 گرم
ابعاد : 44 *30  سانتی متر
منبع : تغذیه : برق - باطری قابل شارژ
نشانگر : بنا به درخواست مشتری
انتخابها : صفحه استیل


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 خرداد 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام

در گروه ترازو آزمایشگاهی - صنعتی قرار گرفته است ، طریقه تنظیمات ترازو دیجیتال توسط راهنمای زیر صورت می گیرد ، قرار دادن ترازو در محلی بدون لرزش و ثابت به عمر طولانی ترازو دیجیتال کمک نموده است و از توزین اشتباه ترازوی آزمایشگاهی جلوگیری می نماید

مشخصه های فنی و عملکردهای اصلی ترازو :

  • ظرفیت : 5 کیلوگرم ، 3 کیلوگرم ، 300 گرم
  • دقت : 1،0 گرم  1،0 گرم – 01،0 گرم
  • دارای پارسنگ الکترونیکی جهت توزین و وزن کشی و وزن کشی خالص ( بدون احتساب وزن ظرف ) با استفاده از دکمه TARE
  • قابل استفاده با برق و باطری
  • دارای واحد های وزن کشی : g-ct-lb-oz-dr-GN-ozt-dwt-MM-tl.j-tl.T- tl.H-t
  • اندازه کفه ترازو دیجیتال: 5،13*5 و 13 سانتی متری
  • دارای چراغ صفحه نمایش
  • قابل استفاده با 6 عدد باطری قلمی

کلیدهای عملکردی :

  • UNIT : برای تغییرواحد وزنی
  • ON/OFF : دکمه خاموش و روشن کردن ترازو
  • TARE: برای وزن کشی خالص ( وزن کشی بدون احتساب وزن ظرف)
  • PCS : بری عملکرد شمارشی

نحوه استفاده از ترازوی دیجیتال :

ترازو را درجایی صاف و هموارو بدور از هر گونه لرزش ، جریان باد قراردهید.

سپس دکمه ON/OFF را فشار دهید تا ترازو روشن شود چند ثانیه صبر کنید تا صفحه نمایش به صورت 0،0 نشان داده شود اگر صفحه نمایش به صورت عدد مثبت یا منفی نشان داده شد با استفاده از دکمه TARE آن را به صورت 0،0 در آورید ، سپس ترازو آماده است و می توانید وزن کشی کنید .

نحوه عملکرد ترازو آزمایشگاهی وزن خالص بدون احتساب وزن ظرف :

ترازو را روشن کنید تا عدد 0 نشان داده شود سپس ظرف مورد نظر را روی کفه ترازوی دیجیتال قرار دهید و دکمهTARE را فشاردهید تا عدد 0 نمایش داده شود کالای مورد نظررا داخل ظرف قراردهید تا وزن آن بدون محاسبه ظرف نشان داده شود .

نحوه عملکرد شمارشی ( قرار دادن ترازو در حالت ترازوی قطعه شمار ) :

ترازو را روشن کنید تا عدد 0،0 درصفحه نمایش داده شود کالای شمارش شده را روی کفه ترازوقراردهید سپس دکمه PCSرا فشار دهید در صفحه نمایش اعداد 10 ، 20 ، 40 ، 30 ، 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 را با استفاده از دکمه PCS انتخاب کنید برای تایید دکمه 0N/OFF را یک بار فشار دهید سپس کالای مورد نظر برای شمارش را روی کفه ترازو قرار دهید تا شمارس صورت گیرد ، برای برگشتن ازحالت شمارشی به وزن کشی دکمه PCS را فشاردهید تا ترازووارد مرحله وزن کشی شود .

هشدارها و راه حل ها :

لطفا قبل از استفاده از ترازو در صورت تغییر مکان که دمای مکان اولیه با دمای مکان فعلی تفاوت داشته باشد ، ترازوی دیجیتال را به مدت 15 دقیقه در محیطی که می خواهید از ترازو استفاده کنید قرار دهید تا با محیط سازگار شود و وزن کشی دقیق صورت گیرد .

برای وزن کشی دقیق لطفا شی مورد نظر برای وزن کشی را در وسط کفه ترازو قرار دهید و دقت کنید سطح شی مورد نظر برای وزن کشی بزرگتر از سطح کفه ترازو نباشد .

در هنگام استفاده از ترازو می توانید واحد وزن کشی مورد نظر را با استفاده از دکمه unit انتخاب کنید اگر می خواهید از واحد گرم استفاده کنید دکمه unit را فشار دهید تا صفحه نمایش در قسمت پایین سمت راست واحد g گرم است را نمایش دهد و اگر می خواهید واحد پوند را انتخاب کنید واحد را lb انتخاب کنید به همین صورت می توانید واحد مورد نظررا انتخاب کنید .

اگر ترازو روشن نشد مطمئن شوید باطری شما سالم است و جهت مثبت و منفی باطری را درست قرارداده اید وفیش آداپتور به ترازووصل نشده باشد ، اگربا برق کار می کند مطمئن شوید آداپتور شما سالم است و سپس سوکت ترازو را چک کنید که درجای خود قرارداشته باشد ، هنگام استفاده ازبرق به طوراتوماتیک جریان باطری قطع می شود برای استفاده از باطری لطفا فیش آداپتور را از سوکت ترازوی دیجیتال خارج کنید تا جریان باطری برقرار شود .

  • ترازو را دور از گردوغبار و هر گونه آلودگی قرار دهید .
  • ترازو را بدور از تماس با آب و مایعات قرار دهید .
  • هنگام تمیز کردن ترازودیجیتال از دستمال مرطوب استفاده کنید .
  • از دستکاری خود سرانه و تعمیرتوسط افراد غیر متخصص خودداری شود .
  • از هر گونه ضربه به ترازو جدا " خودداری کنید .
  • اگر ترازو به درستی وزن کشی نکرد دراین صورت ترازونیازبه کالیبره دارد .

روش کالیبره ی ترازو دیجیتال :

ترازوی دیجیتال را روشن کنید تا عدد 0،0 در صفحه نمایش نشان داده شود سپس دکمه unit  را فشار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا عبارت load و سپس عدد مورد نظر برایکالیبره به صورت چشمک زن نشان داده می شود که مطابق با عدد نشان داده شده در صفحه نمایش وزنه استاندارد روی کفه ترازو قرار دهید و کمی صبر کنید عدد تصادفی و سپس وزن گذاشته شده روی کفه ترازو به صورت ثابت نشان داده شود ، ترازو دیجیتال را خاموش کنید و وزنه ها را بردارید و مجددا ترازو را روشن کنید ، حال ترازو آماده وزن کشی است .

شماره تماس : 66919619-021

 


 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 خرداد 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام

جهت آویز شدن از سقف یا میله طراحی شده است ، توزین باسکول دیجیتال به صورت کششی بوده و توسط قلاب هایی در قسمت بالا و انتهای دستگاه طراحی شده است توزین می نماید

مشخصات کلی :
برند : آنی لود - بی نظیر
مدل : ANYLOAD - 300 KG
ظرفیت : 300 کیلو گرم
دقت در توزین : 200 گرم
نوع کاربری : باسکول صنعتی

گارانتی : 12 ماه


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 6 خرداد 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام

باسکول دنا توزین در گروه باسکول باشگاهی و باسکول داروخانه ای در حال فعالیت می باشد ودر واقع باسکول دنا بیشتر برای توزین افراد به کار می رود باسکول دیجیتال تولید شده توسط گروه صنعتی دنا توزین دارای مقاومت و کیفیت بالا می باشد که به صورت های باسکول سکه خور و باسکول داروخانه ای بدون سکه می باشد .


Image result for ‫باسکول دنا‬‎

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 فروردين 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام

 ماده 71 قانون نظام صنفی در مورد ترازوی فروشگاهی مبنی بر مجهز نمودن فروشگاه ها به سیستم ترازوی دیجیتال و ترازو پرینتر دار می باشد که در صورت عدم اجرای این قانون ، فروشگاه ملزم به پرداخت جریمه می گردد ، مفاد این قانون که به شرح زیر می باشد .

آیا درباره ماده 71 قانون نظام صنفی چیزی می دانید؟
 
اغلب مردم تصور میکنند که فراگیر شدن ناگهانی یک محصول یا دستگاه، با روی آوردن ناگهانی مردم، یا مساله مد و پسند روزمره در ارتباط است ، آیا تاکنون گمان کرده‌اید که ممکن است فراخوان یا دستور ارگانهای دولتی پشت قضیه باشد ؟ و استفاده کنندگان از آن محصول فراگیرشده، مکلف و موظف به استفاده از آن شده باشند ؟ درباره استفاده از ترازوهای دیجیتال و چاپ فاکتور خرید و فروش ، در فروشگاه ها و مغازه ها و خرده فروشیها طی سالهای گذشته، همین مساله رخ داده است ، آیا از ماده 71 قانون نظام صنفی چیزی میدانید ؟
 
آیا میدانید به فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دستور داده شده تا برای معتبر کردن و مستند کردن خرید و فروشهای جزیی مردم ، از ترازوهای دیجیتال استفاده کنند ؟ در مقاله پیش رو متن مختصر شده قانون 71 نظام صنفی را آورده ایم تا با آن آشنا شوید ، چراکه دانستن حقوق شما به عنوان شهروند ، نیاز زندگی روزمره تان است و ترازو ابزاری اساسی برای خریدهای شماست ، بنا بر این از حقوق خود مطلع باشید .
 
آيين نامه اجرايي ماده 71 قانون نظام صنفي
 
( استفاده از صندوق مكانيزه فروش (POS) و ترازوی ديجيتالي توسط افراد صنفی )
 
ماده 1- به منظور تسهيل داد و ستد و ثبت و مستندسازي فعاليتهاي اقتصادي ، افراد صنفي عرضه كننده كالا يا ارائه دهنده خدمت،  مكلفند به تناسب از صندوق مكانيزه فروش (pos) يا دستگاه ترازو ديجيتالي يا هر دو براي فروش كالا يا ارائه خدمت ، طبق ضوابط و مقررات اين آيين نامه استفاده نمايند .
 
ماده 2- صندوقهاي فروش واحدهاي صنفي ارائه دهنده كالا يا خدمات ، بايد حداقل داراي تواناييهاي زير باشند :
 
• نام و نشاني واحد صنفي و تاريخ صدور در قبض (فاكتور) مخصوص مشتري درج شود .
 
• مشخصات كامل كالاي فروخته شده در قبض مخصوص مشتري درج شود ( شامل نام كالا،  قيمت واحد و كل ، وزن يا حجم يا متراژ )
 
• مشخصات كامل خدمت ارائه شده به مشتري در قبض درج شود .
 
• در قبض مخصوص مشتري تلفن رسيدگي به شكايات درج شود .
 
• دستگاه يا برنامه نرم افزاري تهيه شده بايد به گونه اي باشد كه مامور فروش يا فرد صنفي به هيچ وجه توانايي دخل و تصرف در اطلاعات وارد شده را نداشته باشد .
 
• توانايي گزارش دهي را داشته باشد .
 
ماده 3- دستگاه هاي توزين ديجيتالي بايد داراي مشخصات زير باشد :
 
• واحدهاي صنفي موظفند از دستگاه هاي توزيني استفاده نمايند كه بنا بر نوع فعاليت، حساسيت مورد نياز را دارا باشد .
 
• قيمت واحد كالا، وزن كالا و كل قيمت ، محاسبه و در معرض ديد مشتري قرار گيرد .
 
• اعلام قيمت واحد كالا توسط ترازو فروشگاهی دیجیتال ، به هيچ وجه جايگزين فاکتور نيست .
 
• اعلام قيمت واحد كالا و قيمت كل به هيچ وجه جايگزين صدور فاكتور نيست .
 
• كليه واحدهاي صنفي در سراسر كشور كه نياز به توزين دارند مكلف به استفاده از دستگاه ترازو ديجيتال هستند .
 
 • مسووليت نظات بر عملكرد ، آزمون و پلمپ دستگاه هاي توزين ديجيتالي به عهده موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران ميباشد .
 
• قبوض دريافتي از افراد صنفي كه از طريق دستگاه توزين ديجيتالي يا صندوق مكانيزه فروش صادر ميشود ، به منزله صدور فاكتور توسط فروشنده كالا يا ارائه دهنده خدمت تلقي ميگردد.
 
• در صورت فروش كالا يا ارائه خدمات بيش از مبلغ 10,000,000 ريال افراد صنفي موظفند علاوه بر ارائه قبض يا فيش موضوع ماده 6 اين آيين نامه ، نسبت به صدور فاكتور فروش نيز اقدام نمايند 
 
• فروش كالا يا ارائه خدمت توسط واحدهاي مزبور بدون استفاده از صندوق مكانيزه فروش و يا ترازوی دیجیتال فروشگاهی به عنوان تخلف صنفي تلقي و براساس مفاد تبصره 2 ماده 71 قانون نظام صنفي با واحد صنفي برخورد خواهد شد .
 
این قانون در سال 1389 به تصویب مجلس رسیده است و اصلاحیه‌ هایی نیز بر آن وارد شده ؛ اما مورد موافقت مسئولین ذیربط قرار نگرفته است . 
 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1396برچسب:, توسط مینا نیکنام

 

 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL500
ظرفیت : 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL3000
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL1
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA BL2
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KB
ظرفیت : 500 گرم - 2 کیلو گرم - 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/1 گرم - 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 2 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کبا
مدل : KIA TX
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه

 
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA PD
ظرفیت : 1 کیلو گرم - 200 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم - 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA CS
ظرفیت : 200 گرم
دقت در توزین : 0/01
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA TS
ظرفیت : 50 گرم - 100 گرمی - 200 گرم - 500 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم - 0/01 گرم -0/01 گرم - 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 3 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : کیا
مدل : KIA KEW
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/5 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی - فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK6000I
ظرفیت : 6000 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK3000I
ظرفیت : 3000 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازوی گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND EK
ظرفیت : 3200 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND HL
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND SK - EHX
ظرفیت : 15 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو گرمی
گارانتی : 12 ماه
 
مشخصات کلی :
برند : A&D
مدل : AND HL - I
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازو آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 اسفند 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

 ترازوی بارکد پرینتر بعد از توزین دقیق کالا ، اطلاعات توزین را به صورت بارکد واقعی فاکتور می نماید و توسط بارکد خوان اطلاعات به صندوق فروشگاهی انتقال می یابد .

   ترازو بارکد زن ویستا دارای ظرفیت 60 کیلو گرم می باشد این  ترازو ، بر روی هر فاکتور برای هر کالای توزین شده بارکد واقعی تولید می نماید که توسط هر نرم افزار استانداردی قابل اسکن می باشد .
   ترازوی بارکد پرینتر سوما یکی از ترازو دیجیتالی بارکد زن با قابلیت های ویژه می باشد از ویژگی برجسته ی ترازو سوما امکان اتصال ترازو به بارکد خوان است که از ترازو به عنوان صندوق فروشگاهی نیز می توان استفاده کرد ، قیمت ترازو در قیاس کارایی بسیار مناسب است .

 

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 بهمن 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

 ترازوی محک یکی از برند های شناخته شده در صنعت ترازوی دیجیتال می باشد ،  ترازو محک در دو مدل ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی در حال تولید است که بر اساس نیاز فروشگاه ها و کارگاه ها مدل انتخاب می گردد .


مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MAHAK MDS BR15000AP
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 25 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 2000
ظرفیت : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : گرم
نوع کاربری :  ترازو آشپزخانه
 
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 15000 AP - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 15000 BP - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 14000 P - 70 KG
ظرفیت : 70 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری :  ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 11000 - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 15000 B - 35 KG
ظرفیت : 35 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری :  ترازو فروشگاهی
گارانتی : 24 ماه
مشخصات کلی :
برند : محک
مدل : MDS 8800
ظرفیت : 15 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 24 ماه

 

 

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 14 بهمن 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

 ترازو جادور ساخت تایوان است و در دو گروه ترازوی آزمایشگاهی و ترازوی صنعتی در حال تولید ترازوی دیجیتال می باشد ، کیفیت توزین و سرعت در پایدار شدن وزن از ویژگی های برجسته ی ترازو جادور می باشد ، محصولات جادور دارای ظاهری شکیل و عمر بسیار طولانی می باشند .

مشخصات کلی :
برند : JADEVER
مدل : jadever sky
ظرفیت : 300 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : جادور
مدل : jadever sky
ظرفیت : 600 گرم
دقت در توزین : 0/01 گرم
نوع کاربری : ترازوی آزمایشگاهی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : JADEVEDR
مدل : jadever jwe 30k
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : JADEVEDR
مدل : jadever jwe 6k
ظرفیت : 6 کیلو گرم
دقت در توزین : 0.2 گرم
نوع کاربری : ترازوی صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : جادور
مدل : JADEVER NWTH
ظرفیت : 20 کیلو گرم
دقت در توزین : 1 گرم
نوع کاربری : ترازوی صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : جادور
مدل : JADEVER NWTH
ظرفیت : 10 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/5 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
مشخصات کلی :
برند : JADEVEDR
مدل : jadever jwe 3k
ظرفیت : 3 کیلو گرم
دقت در توزین : 0.1 گرم
نوع کاربری : ترازوی صنعتی
گارانتی : 12 ماه

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 دی 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

ترازوی پند در گروه ترازوی دیجیتال قرار گرفته که دارای نمونه های قابل توجهی در گروه ترازوی صنعتی و ترازو فروشگاهی است ، تمامی ترازو های دیجیتال ارائه شده توسط ترازو پند دارای مقاومت بدنه می باشند که در قیاس با ترازو دیجیتالی موجود مزیت حائز اهمیتی است.

   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 8600 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
   ترازو پرینت دار پند :
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 8600 - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 14 ماه
   ترازو پرینت دار پند :
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 7500 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
   ترازو پرینت دار پند :
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 7500 - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 6000 - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 8600 S - 50 KG
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 10 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 14 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : پند
مدل : PX 7500 S - 30 KG
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 14 ماه

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 دی 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

باسکول دنا توزین در گروه باسکول باشگاهی و باسکول داروخانه ای در حال فعالیت می باشد.

   
مشخصات کلی :
برند : دنا توزین
مدل : dena towzin dt 5000w
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول نفرکش
  گارانتی : 34 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : دنا توزین
مدل : Dt 5000hw
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 50 گرم
نوع کاربری : باسکول نفرکش
  گارانتی : 36 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : دنا توزین
مدل : Dena towzin hbmi
ظرفیت : 200 کیلو گرم
دقت در توزین : 100 گرم
نوع کاربری : باسکول نفرکش
  گارانتی : 36 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : دنا توزین
مدل : Dena towzin DT 1200
ظرفیت : 250 کیلو گرم
دقت در توزین : 20 گرم
نوع کاربری : باسکول باشگاهی
  گارانتی : 36 ماه

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 آذر 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام
ترازوی لیبل پرینتر دیبال در مدل های گوناگونی تولید می گردد به صورت متداول در صنعت بسته بندی در فروشگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازوی دیجیتال بارکد زن تکین را به دلیل قابلیت های نرم افزاری بسیار بالا یکی از بهترین ترازو در گروه ترازوی بارکد پرینت معرفی نمود .

  مشخصات کلی :
 برند : تکین دیبال
مدل : DIBAL DOUBLE BODY
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : تکین دیبال
مدل : DIBAL HANGING
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو صنعتی
گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : تکین دیبال
مدل : DIBAL FLAT
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : تکین دیبال
مدل : DIBAL TOWRE
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه
   
مشخصات کلی :
برند : تکین
مدل : TARO BCS-100 PE
ظرفیت : 30 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازو فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 آذر 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

 ترازوهای دیجیتال MTH  در مدل های گوناگون با کاربری متفاوت در حال عرضه می باشد که بیشتر در گروه ترازوی فروشگاهی ، ترازو صنعتی و گرمی در حال فعالیت می باشد .

   مشخصات کلی شامل :
برند : MTH
مدل : MTH 40 KG B
ظرفیت : 40 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
گارانتی : 12 ماه

ترازوی چینی بدون علمک MTH-40-B

   
مشخصات کلی شامل :
برند :
MTH
مدل : MTH 50 KG A
ظرفیت : 50 کیلو گرم
دقت در توزین : 5 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه

  مشخصات کلی شامل :
 برند : MTH
مدل : MTH 40 KG S
ظرفیت : 40 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه

ترازو دیجیتال استیل MTH-40S

   
مشخصات کلی شامل :
برند :
MTH
مدل : MTH 40 KG BA
ظرفیت : 40 کیلو گرم
دقت در توزین : 2 گرم
نوع کاربری : ترازوی فروشگاهی
  گارانتی : 12 ماه

ترازوی فروشگاهی MTH-40BA

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 آبان 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

باسکول باشگاهی دنا توزین ، دستگاهی جهت توزین نفر می باشد از این رو به باسکول نفرکش نیز معرفی می گردد ، ظرفیت باسکول 200 کیلو گرم با دقت 25 تا 50 گرم می باشد ، ابعاد کفه ی توزین نیز 45 × 28 سانتی متر می باشد 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 5 آبان 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

به منظور افزایش آگاهی مشتریان نسبت به انواع ترازو و نیز انتخاب بهتر و مناسب تر قرار گرفته است تا کاربران به راحتی با مشخصات و انواع ترازوی پند آشنا گردند . ترازوی پند با بکار گیری دانش و مهارت مهندسان ایرانی و نیز هدف ارائه ی بهترین محصولات تولیدات خود را به صنعت سیستم های توزین دیجیتال عرضه می دهد . اگر بخواهیم مرور کلی بر عملکرد ترازوی پند نماییم در مرحله ی اول مقاومت بدنه قابل به ذکر است و به نوعی می توان گفت به عنوان ترازوی صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد کارخانه ی پند با ارائه ی ترازوی استیل نیز در روند تولیدات خود تغییر ایجاد نموده است تا برطرف کننده نیاز همه ی اصناف کاری باشد . تمامی محصولاتی که توسط گروه صنعتی پند ارائه می گردد دارای 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد .

 

مشخصات مدل

ترازوی پند مدل 6000 :

- ظرفیت : 30 کیلوگرم

 - دقت در توزین : 5 گرم

 - نوع سینی : تخت و لبه دار

 - تعداد حافظه : 56 مستقیم ، 1000 غیر مستقیم

 - ابعاد : 40 × 40 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

 - گارانتی : 14 ماه

 ترازوی پند مدل 3000 :

- ظرفیت : 30 کیلوگرم

 - دقت در توزین : 5 گرم

 - نوع سینی : تخت و لبه دار

 - تعداد حافظه : 56 مستقیم ، 1000 غیر مستقیم

 - ابعاد : 40 × 40 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

 - گارانتی : 14 ماه

ترازوی پند مدل 7500 :

- ظرفیت : 30 و 50 کیلوگرم

 - دقت در توزین : 5 و 10 گرم

 - نوع سینی : تخت و لبه دار

 - تعداد حافظه : 52 مستقیم ، 1000 غیر مستقیم

 - ابعاد : 42 × 55 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

 - گارانتی : 14 ماه

ترازوی پرینتر دار پند مدل 7500 :

- ظرفیت : 30 و 50 کیلوگرم

 - دقت در توزین : 5 و 10 گرم

 - نوع سینی : تخت و لبه دار

 - تعداد حافظه : 52 مستقیم ، 1000 غیر مستقیم

- قابلیت ها : پرینتر داخلی

 - ابعاد : 42 × 55 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

 - گارانتی : 14 ماه

 ترازوی پندمدل 8600 :

- ظرفیت : 30 و 50 کیلوگرم

 - دقت در توزین : 5 و 10 گرم

 - نوع سینی : تخت و لبه دار

 - تعداد حافظه : 400 مستقیم ، 1000 غیر مستقیم

- قابلیت ها : پرینتر داخلی

 - ابعاد : 40 × 40 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

 - گارانتی : 14 ماه

ترازوی پندتک مدل PT206 - B :

 - ظرفیت : 30 کیلوگرم

  - دقت در توزین : 5 گرم

  - نوع سینی : تخت

  - تعداد حافظه : 70 حافظه ثبت کالا

 - قابلیت ها : عملکرد از طریق باتری تا 1 سال بدون نیاز به برق

  - ابعاد : 23 * 33 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

  - گارانتی : 14 ماه

ترازوی پندتک مدل PT260 - F :

  - ظرفیت : 30 کیلوگرم

  - دقت در توزین : 5 گرم

  - نوع سینی : تخت

  - تعداد حافظه : 70 حافظه ثبت کالا

 - قابلیت ها : عملکرد از طریق باتری تا 1 سال بدون نیاز به برق

  - ابعاد : 32 * 33 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

  - گارانتی : 14 ماه

ترازوی استیل پند مدل PX3000 :

  - ظرفیت : 30 کیلوگرم

  - دقت در توزین : 5 گرم

  - نوع سینی : تخت

 - ویژگی ها : بدنه ی استیل

  - ابعاد : 40 * 40 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

  - گارانتی : 14 ماه

ترازوی استیل پند مدل PX7000 :

  - ظرفیت : 30 کیلوگرم

  - دقت در توزین : 5 گرم

  - نوع سینی : تخت

 - ویژگی ها : بدنه ی استیل

  - ابعاد : 40 * 40 سانتی متر

 - جنس بدنه : پلاستیک فشرده abs

  - گارانتی : 14 ماه


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 7 مهر 1395برچسب:کاتالوگ انواع ترازوی پند, توسط مینا نیکنام
ترازو زیرپایی جهت توزین افراد مورد استفاده قرار میگیرد این دستگاه که راه حلی برای کاهش وزن به شمار می رود دارای قابلیت اندازه گیری چربی بدن ، تبدیل کیلوگرم به پوند و خاموشی خودکار می باشد ظرفیت تعریف شده برای این دستگاه ١٥٠ کیلوگرم است



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 شهريور 1395برچسب:ترازو با قابلیت اندازه گیری چربی بدن, توسط مینا نیکنام

ساخت کشور آلمان دارای استاندارد های معتبر اروپا جهت توزین کودکان کم سن و نوزادان به کار می رود ،ترازو دارای سطح انحنایی بوده که نوزاد یا کودک در کفه ی توزین ترازوی نوازد به صورت آغوشی دراز کشیده و توزین می گردد ،ترازو دارای امکان ایست جهت توزین نوزادان یا کودکانی که جنبش بالایی دارند و توزین در این حالت نیز به صورت دقیق و صحیح صورت می پذیرد .ترازوی نوزاد بیورر ایده ال جهت توزین نوزاد و کودک در مطب ها و مراکز بهداشتی است


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 شهريور 1395برچسب: ترازوی نوازد بیورر, توسط مینا نیکنام
لزوم استاندارد بودنباسکول در امر توزین اجباری می باشد برخی از محصولات با وزن مبادله می شوند به بیان دیگر آنچه در ازای قیمت این محصولات ارزش دارد وزن معینی از این محصول است حال تصور کنید که وسیله توزین ما که همان ترازو یا باسکول است دارای خطا در توزین باشد در این صورت خریدار در برابر پولی که می دهد یا جنس کمتری دریافت می کند یا فراتر از مبلغی که پرداخته است . در صورت اول خریدار متضرر می شود و در صورت دوم فروشنده است که ضرر میکند .

فرض کنید محصولی را با ترازو یا باسکول معیوب و غیر استاندارد وزن کنیم و وزن به دست آمده صحیح نباشد این محصول را با وزنی که توسط ترازو یا باسکول معیوب توزین کرده ایم به خریدار بدهیم و خریدار هم آن محصول را برای فروش به دیگری بخواهد حال او نیز محصول را با سیستم معیوب دیگری برای فروش نفر سوم وزن می کند و وزنی متفاوت به دست می آورد این وزن نه تنها با وزن اصلی محصول فرق می کند بلکه با وزن خریداری شده هم متفاوت است با فروش دوباره آن جنس با وزنی غیر صحیح بار دیگر خریدار یا فروشنده دچار ضرر می شوند. حال این روند را ادامه دهید؛ نتیجه فاجعه بار خواهد بود .

این فرایند علاوه بر وارد کردن ضرر به افراد مختلف ، موجب از بین رفتن اعتماد و اطمینان در مبادلات محصولات با وزن مشخص می شود عدم وجود اعتماد و اطمینان در تجارت های کلان موجب از هم پاشیدن شالوده تجارت می گردد .

فرض دیگری که باید نظر گرفته شود، استفاده از باسکول یا ترازوی دیجیتال معیوب در تولیدی ها و کارخانجات است در صورتی که سیستم استفاده شده در کارخانه دارای خطا باشد و تنها مقدار کمی خطا در هر بار وزن کشی را ثبت کند ، اگر آن کارخانه تنها ٥٠ بار عملیات توزین را در روز انجام دهد  در انتهای روز ٥٠ ضرب در n اشتباه رخ داده و کارخانه در یک ماه متحمل ضرر و زیان بسیار زیاد و گاها غیر قابل جبران می شود .

اگر معیار ثابتی برای استاندارد بودن باسکول دیجیتال وجود نداشته باشد سازمان های نظارتی چگونه می توانند نسبت به کم فروشی و حمایت از حقوق مصرف کننده اقدام کنند ؟ برای همین نیاز جدی به معیار هایی برای تعیین صحت عملکرد ترازو و باسکول داریم علاوه بر آن باید تست و سنجش باسکول و ترازو به صورت صحیح و دقیق و با یک معیار و روش ثابت انجام شود تا شاهد بروز اشتباهات فاجعه بار این بخش از اقتصاد نباشیم .

در زمینه سنجش صحت عملکرد باسکول خوشبختانه معیار های معین و روش سنجش اصولی و صحیح وجود دارد  سنجش ترازوهای مختلف در بازه های زمانی مختلف انجام می شود و تقریبا بجز در موارد تقلب می توان به درستی عملکرد ترازوها اطمینان داشت .

اما در مورد باسکول این مسئله کمی دارای ابهام است متاسفانه بالا بودن ظرفیت توزین توسط باسکول و نیاز به ابزار های تخصصی برای سنجش صحت باسکول موجب شده است صحت عملکرد باسکول ها مورد شک و تردید باشد .

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 شهريور 1395برچسب:باسکول دیجیتال, توسط مینا نیکنام

ساخت آلمان است و با جنس پلاستیک فشرده با طرحی ساده و رنگ سفید و با دکمه های کاربری لمسی طراحی و ساخته شده است ، ظرفیت اینترازو 5 کیلوگرم است و با ابعاد مناسب 23.2×15.3×1.65 سانتی متر برای استفاده در آشپزخانه طراحی شده است این ترازو می تواند 5 کیلوگرم مواد غذایی را به راحتی و با دقت بالا توزین نماید.



مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر ks27 5 کیلوگرم 1 گرم 23.2×15.3×1.65 سانتی متر

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 شهريور 1395برچسب: ترازو آشپزخانه, توسط مینا نیکنام

ترازوی صنعتی قطعه شمار ساخت کشور تایوان با رعایت استاندارد های معتبر جهانی است ،ترازوی صنعتی جادور مدل jdi دارای سینی توزین استیل از جنس فوق العاده ی استنلس استیل است که در برابر محیط مرطوب مقاوت داشته و دچار زنگ زدگی نمی گردد و یکی از بهترین پوشش ها برای سینی توزین است قابلیت اتصال ترازو به کامپیوتر از ویژگی های برجسته ی ترازو صنعتی جادور است ، ظاهر دستگاه بدون علمک بوده و دارای نمایشگر lcd back light با وضوح کامل است .





مدل ترازو دیجیتال ظرفیت توزین دقت در توزین ابعاد دستگاه
ترازوی صنعتی مدل jdi ٥٠٠ گرم ٠/١ گرم ٣٨٢ × ٣٤٤ × ١٢٤ میلیمتر

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 شهريور 1395برچسب:ترازوی صنعتی جادور, توسط مینا نیکنام
ساخت آلمان است و با ترکیبی از شیشه نشکن و پلاستیک فشرده ساخته شده است ، استفاده از انرژی خورشیدی یا نور مصنوعی خیال شما را از کارکرد اینترازو راحت می کند ، ظرفیت آن ١٥٠ کیلو گرم است و با ابعاد ٣٥×٣٠×٢.٥ سانتی متر طراحی و ساخته شده است.





مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs٣٨٠ ١٨٠ کیلو گرم ١٠٠ گرم ٣٥×٣٠×٢.٥



 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 شهريور 1395برچسب:ترازو بیورر زیر پایی, توسط مینا نیکنام
ترازو سکا داروخانه ای مدل عقربه ای مناسب جهت توزین وزن افراد و محاسبه ی قد می باشد ، ترازوی سکا کاربردی مالی نداشته و در مراکز درمانی به عنوان وسیله ای جهت سنجش سلامت به کار می رود البته در باشگاه ها نیز قابل استفاده می باشد ، ظرفیت توزین 150 کیلو گرم با دقت 500 گرم بدون نیاز به برق و باتری است جهت تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو معرفی شده برای محاسبه ی وزن افراد و محاسبه ی قد طراحی شده است با محاسبه ی دقیق امر سنجش سلامت را تسهیل می بخشد ، مزیت ترازوی عقربه ای نفرکش به مدل ترازو دیجیتال نفرکش عدم دستگاه به برق و باتری می باشد ، در مدل عقربه ای توزین به صورت مکانیکی صورت می پذیرد .


 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 مرداد 1395برچسب:ترازوی عقربه ای قدسنج سکا, توسط مینا نیکنام
با طراحی و ساخت آلمانی و بدنه ای از جنس شیشه نشکن و استیل برای مصارف خانگی ساخته شده است که دارای مقاومت بالا و دقت زیادی است ، ظرفیت 150 کیلو گرمی آن و ابعاد 33×33×1.7 سانتی متری آن را برای استفاده در خانه ها بسیار مناسب کرده است.ترازو بیورر برای ارزیابی سلامت و نظارت بر روند وزنی افراد مناسب است ، اگر شما از طرح های متفاوت و جدید خوشتان می آید شرکت آلمانی بیورر ترازو های خانگی متنوعی را برای استفاده شما طراحی کرده است.
 
 





مدل ظرفیت توزین دقت توزین ابعاد
ترازو بیورر gs44 150 کیلو گرم 100 گرم 33×33×1.7

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 27 مرداد 1395برچسب:ترازوی خانگی بیورر, توسط مینا نیکنام
ترازو وزن کشی بیورر محصولی از کشور آلمان بوده و در گروه ترازوی خانگی قرار گرفته است ، جنس بدنه دستگاه شیشه نشکن است و دارای صفحه نمایش LCD است ترازو خانگی از تکنولوژی لرزشی برای روشن شدن بهره می برد و شما با تکان دادن آن می توانید آن را روشن کنید ، اگر بر روی ترازو ، وزنی بیش از ظرفیت آن قرار گیرد ترازو هشدار می دهد ، برای بهینه شدن مصرف انرژی ترازو دارای خاموشی خودکار است که در صورت عدم استفاده طولانی مدت خاموش می شود ، البته برای خاموش کردن ترازو زیر پایی می توان با استفاده از دکمه نیز آن را خاموش یا روشن نمود ، ترازو غیر قابل شست و شو می باشد و از یک عدد باتری 3 ولت لیتیومی برای تامین انرژی استفاده می کند ودارای استاندارد اروپا  ودفترچه راهنمای فارسی ، انگلیسی و آلمانی می باشد





مدل  ظرفیت توزین  دقت توزین  ابعاد
 ترازو بیورر gs27 black flower  150 کیلو گرم  100 گرم  30×30 سانتی متر

ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 مرداد 1395برچسب:ترازو زیر پایی بیورر, توسط مینا نیکنام
با طراحی منحصر به فرد و استفاده از شیشه نشکن ایمن برای مصارف خانگی بسیار مناسب می باشد ، شرکت بیورر آلمان با استفاده از تکنولوژی در ساخت ترازو با کیفیت و دقت بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است ، ظرفیت ترازوی خانگی 150 کیلوگرم با دقت 100 گرم است ، با داشتن ابعاد 30 × 30 × 1.7 سانتی متر برای استفاده در خانه انتخاب مناسبی است .برای اینکه ترازو زیر پایی کیفیت و زیبایی خودش را حفظ کند باید از آن به خوبی نگهداری کرد و از توزین بیشتر از ظرفیت با آن جلوگیری نمود ، این ترازو ضد آب نیست و برای تمیز کردن می توان از دستمال مرطوب و نمدار استفاده کرد





مدل  ظرفیت توزین  دقت توزین  ابعاد
  ترازو بیورر gs27 africa  150 کیلو گرم  100 گرم   30×30 سانتی متر





ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 مرداد 1395برچسب: ترازو زیر پایی بیورر , توسط مینا نیکنام

ساخت کشور آلمان با رعایت استاندارد های پزشکی توزین مناسب جهت سنجش سلامت افراد می باشد ، ترازو سکا قابل استفاده در منازل ، مطب پزشکان و باشگاه ها می باشد ، نمایشگر ترازوی دیجیتال به صورت عقربه ای می باشد که از فاصله ی دور نیز قابل رویت می باشد

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 مرداد 1395برچسب:, توسط مینا نیکنام

ترازوی رطوبت سنج آدام از تولیدات کمپانی آدام است که در ظرفیت 50 گرم و دقت توزین 0/01 تولید می گردد از قابلیت های ویژه ی این ترازو امکان اتصال به کامپیوتر و نیز تعیین 1 تا 100 رنج رطوبت و نیز قابلیت تنظیم دما از 50 تا 160 درجه را دارا می باشد تولید اینترازو توسط کشور انگلیس صورت گرفته است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 مرداد 1395برچسب:ترازوی رطوبت سنج آدام , ترازو,, توسط مینا نیکنام
ترازو عقربه ای معرفی شده محصولی از سکا آلمان می باشد ، ترازو سکا 760 دارای کفی بسیار نرم در قسمت توزین بوده که با قرار گیری فرد نمایشگر عقربه ای بر روی شماره ی وزن نفر توقف می نماید و توزین صورت می پذیرد ، با تمام شدن توزین و خالی شدن قسمت سینی توزین عقربه های نمایشگر به صفر باز گشته و آماده ی توزین بعدی می گردد ، ترازوی سکا در رنگ های متنوع با سلیقه های گوناگون قابل انتخاب می باشد . ظرفیت توزین ترازو 150 کیلو گرم با دقت 1 کیلو گرم می باشد که وزن در نمایشگر عقربه ای دستگاه قابل مشاهده است

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 مرداد 1395برچسب:ترازو عقربه ای کقی سکا ,ترازوی سکا ,ترازو عقربه ای, توسط مینا نیکنام
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :